Slide 1
Slide 2
Slide 3

Послуги та напрямки діяльності

Новини та публікації

lets-unite
В умовах сьогодення, Медичний центр «ВАСЕДА» продовжує працювати та надавати медичну допомогу нашим пацієнтам. Якщо Ви ЛІКАР, проживаєте поруч з...
work-restore
Шановні клієнти! Раді повідомити вам, що у наш непростий час медичний центр "ВАСЕДА" повертається до роботи з понеділка 21.03.2022 за...
endo-health-min

Щитоподібна залоза(ЩЗ) є найбільшою ендокринною залозою в організмі людини та виконує дуже важливі функції для підтримання внутрішнього гомеостазу, а також…

Новини та публікації

lets-unite
В умовах сьогодення, Медичний центр «ВАСЕДА» продовжує працювати та надавати медичну допомогу нашим пацієнтам. Якщо Ви ЛІКАР, проживаєте поруч з...
work-restore
Шановні клієнти! Раді повідомити вам, що у наш непростий час медичний центр "ВАСЕДА" повертається до роботи з понеділка 21.03.2022 за...
endo-health-min

Щитоподібна залоза(ЩЗ) є найбільшою ендокринною залозою в організмі людини та виконує дуже важливі функції для підтримання внутрішнього гомеостазу, а також…

Наші переваги

Сучасна апаратура

Медична техніка - це не тільки знаряддя праці медпрацівника! Від медисної апаратури залежить достовірність встановлення діагнозу і повноцінність проведеного лікування. Наша клініка забезпечена сучасною апаратурою, що відповідає всім міжнародним та державним стандартам.

Досвідчені лікарі

Завжди краще довірити своє здоров'я лікарю, який має практичний досвід. У нас працюють досвідчені фахівці з багаторічним практичним стажем роботи, які на основі сучасних знань та методів діагностики Вам встановлять діагноз та допоможуть у його лікуванні.

Турботливий персонал

Підбір персоналу ми проводимо не тільки за професійними якостями, а й враховуючи чуйність по відношенню до пацієнтів. Затишна обстановка і турботливий персонал клініки дозволили завоювати визнання багатьох пацієнтів. Персональний підхід і увага Вам гарантовані - перевірте самі!

Відгуки

Адміністратор контролю якості сервісу

Шановні клієнти!

Ми цінуємо вашу думку і враховуємо всі повідомлення.

Усі ваші відгуки з побажаннями, зауваженнями і пропозиціями ви можете направити нам.

Кожне звернення буде оброблено в найкоротші терміни.

Усі ваші побажання буде враховано й, по можливості, реалізовані.

Залишити відгук
114 Повідомлень
  • 20.10.2021

    Добрый вечер! Хочу выразить свою огромную благодарность семейному доктору Кучере Ирине Владимировне, за колоссальную помощь, за отзывчивость, за профисионализм, за качественное лечение всей моей семьи от COVID. Спасибо Вам за Вашу бесконечную доброту и теплое отношение. Желаю Вам всего самого наилучшего и только благодарных пациентов. С уважением, семья Кулын!

  • 23.07.2021

    Гарне та швидке обслуговування пацієнта, чуйні та турботливі працівники. Дерматолог Карпова М.С. гарний фахівець та чуйна людина. Візитом задоволена.

  • 16.06.2021

    Чудова клініка! Привітний, кваліфікований персонал! Доводилося звертатися неодноразово – завжди були задоволені. Професіонали своєіі справи!

  • 31.05.2021

    Дяка лікарю Галабурда А.О. за кваліфікований прийом, доступне роз’яснення щодо перебігй хвороби та лікування, і за чудовий настрій і атмосферу під час прийому.

  • 17.03.2021

    Хочу подякувати Кучері Ірині Володимирівні за професіоналізм і з яким розумінням вона ставиться до своїх пацієнтів!
    Дуже привітна і приємна
    Завжди приємні враження від вашого персоналу!
    Дякуємо, що ви є!

  • 26.02.2021

    Выражаю благодарность Петрусенко Юрию за профессионализм и аккуратность в работе. Мини операция на руке прошла безболезненно и шов остался незаметный. Так держать!

  • 09.02.2021

    Ми задоволені клінікою, а особливо педіатром Костянтином Миколайовичем Пушко
    Чудовий лікар. Завжди на зв’язку. Діти ходять до нього із задоволенням.

  • 30.01.2021

    Я в захваті від консультації у лікаря Галабурди А.О. Кваліфіковано, доступно, вичерпно пояснив все і навіть більше.
    Крім професійності, є ще й гарною людиною….
    Дякую

  • 15.01.2021

    Можу сміло рекомендувати хірурга, Юрія Володимировича, який робить свою справу обережно та безболістно, а головне з нотками позитиву)

  • 12.01.2021

    Доброго дня, хочу висловити свою вдячність Митринюк Наталії Федорівні! Для мене це лікар з великої літери. Це лікар, який вислухає та прислухається до всіх твоїх побажань, не призначить нічого, що тобі може зашкодити, а також, що для мене саме головне – вона дуже уважна та відкрита людина. Для мене вперше небуло бар’єру в спілкуванні між мною, як пацієнтом та Наталією Федорівною, як лікарем. Рекомендую!

  • 23.12.2020

    Всім привіт. Хочу звернути увагу вагітних на те, до кого в клініці Васеда ( Петрівський квартал) ставати на облік варто!
    Не рекомендую лікаря-гінеколога Іванченко Тетяну Григорівну!!!
    Не підбирає висловів щодо результатів аналізів, наводить жуті на вагітну, не вважаю її кваліфікованим спеціалістом, на прийомі просто переписує в обмінну карту готові результати аналізів і все !!!!
    Виписує ліки, які взагалі вагітним заборонені!!! В таких «лікарів» треба відбирати ліцензію!!!

    • 04.01.2021

      Ольга, дякуємо за Ваш відгук. Дуже прикро, що при звернені до нашої клініки у Вас залишилося неприємне враження.
      За Вашим зверненням було проведено службове розслідування. Порушень щодо медичної частини виявлено не було. Прийшли до висновку, що скарга носить більш комунікативний характер зі сторони лікаря, що і викликало негатив з Вашої сторони, за що приносимо свої вибачення.
      Сподіваємося, що нам вдасться зберегти Вашу лояльність та позитивний настрій на подальшу співпрацю.
      Будьте здорові!

  • 22.09.2020

    Огромное спасибо Сергею Петровичу,за массаж и приятный разговор)Массаж действительно помог избавится от множества проблем со здоровьем!Обязательно приду еще

  • 11.03.2020

    Скарга!

    Хочу висловитись щодо сервісу, а точніше його відсутність, у клініці «Васеда» яка розташована в
    ЖК «Петрівський квартал».
    11.03.2020 були записані на взяття/здачу аналізів у мого сина немовля 2-х місяців!
    Перед цим заздалегідь, через кол-центр, записались на 8:00!
    Прийшовши на зазначений час, адміністратор (ім’я не пам’ятаю) відправила до маніпуляційного кабінету іншого!!! пацієнта, який прийшов без запису!
    В маніпуляційному кабінеті наявні звичайні шприци зі звичайними голками!
    Тоді виникає питання, за що мною платяться такі гроші, враховуючи наявність декларації???, якщо
    1. запис нічого не означає;
    2. Голки та скарифікатори спеціально для малюків не передбачені;
    Схожа ситуація відбулась 22.03.2020! Моя дружина, також заздалегідь, записалась на УЗД молочних залоз та консультацію хірурга з приводу ніг!
    Після УЗД, лікар-хірург сказав, що не попереджений про необхідність огляду ніг, як наслідок прийшлося пропустити чергу у декілька інших пацієнтів!
    Адміністратор була та ж сама!
    Враховуючи вище викладене та позиціонування Клініки як сучасного «амбулаторно-поліклінічного закладу», ПРОШУ:
    1. Негайно провести роз’яснювальну роботу із адміністраторським персоналом та підвищити рівень їх кваліфікації;
    2. Розглянути можливість електронної черги за талонами із виведенням на екрані позиції в черзі;
    3. Розглянути моє звернення із дотриманням вимог статті 20 Закону України “Про звернення громадян”.

    • 14.03.2020

      Руслане, дякуємо за Ваш відгук. Дуже прикро, що при звернені до нашої клініки у Вас залишилося неприємне враження, за що приносимо свої вибачення.
      За Вашим зверненням було проведено службове розслідування. Порушень щодо медичної частини виявлено не було. Прийшли до висновку, що скарга носить більш комунікативний характер. З адміністратором була проведена робота направлена на покращення якості взаємодії з пацієнтами. Звертаємо Вашу увагу, що записатися на консультацію до лікаря та інші медичні послуги можна за телефонами контакт-центру Медичного центру «ВАСЕДА», на консультацію до лікаря по декларації за номером телефонів – +38 (044) 374 1210, +38 (067) 139 2777, +38 (050) 139 2777 та/або в порядку живої черги. Наразі, електронна черга знаходить на етапі доопрацювання.
      Ми вдячні Вам за зворотній зв’язок і за те, що вказуєте на наші помилки. Це дає можливість виправити їх та зробити сервіс клініки кращим для Вас. Сподіваємося, що нам вдасться зберегти Вашу лояльність та позитивний настрій на подальшу співпрацю.
      Будьте здорові!

  • 02.02.2020

    Хочу поделиться отзывом о клинике, учитывая, сколько раз я с семьей сюда обращалась по тем или иным проблемам со здоровьем, а мне каждый раз предоставляли самое лучшее качество обследования и лечения. Всегда только самые приятные впечатления от посещения, начиная полным отсутствием очередей и удобной записью по телефону и заканчивая профессионализмом всех сотрудников и, конечно же, врачей. Отдельно хочу выделить гинеколога Иванченко Татьяну Григорьевну, которая помогла мне решить послеродовую травму. Это врач заслуживает того, чтобы ее называли Врачем!!! Спасибо Вам. Сейчас всем своим близким и знакомым рекомендую только вас

  • 16.01.2019

    Доброго дня. Хочу лишити ось таке повідомлення. Постійно немає вакцини, чекаємо ще з жовтня дитячий гепатит. Вік кору теж немає, а чай йде, не можна з такими вакцинами робити затримки, ті які робляться в певний період. Зберігайте будь ласка репутацію, клініка дійсно хороша, але з вакциною у вас проблеми. Будемо змушені шукати іншу, якщо не взмозі забезпечити маленьких дітей потрібним захистом

    • 16.01.2019

      Добрий день, Олександра!

      Ми замовляємо вакцини у постачальників, коли вакцини з’являються на ринку продажу. Вакцини не постійно є в продажу,тому деколи маємо прогалини в наявності.
      Нажаль, в постачальників зараз немає в наявності дитячого гепатиту. Пріорікс (КПК) має з’явитися наприкинці цього місяця. Знята з броні одна вакцина детячого гепатиту, зателефонуйте, будь ласка,на контакт – центр.

      Приносимо Вам свої вибачення та надіємося на розуміння!
      Дуже вдячні Вам, що обираєте нашу клініку,та довіряєте нашим лікарям.

  • 11.12.2018

    Доброго дня! Хочу залишити скаргу з приводу хамського відношення вашого колеги до мене. Почати хочу з того, що до сьогодні я був під величезним враженням від вашої клініки – чистота, оперативність, ресепшн, професіоналізм співробітників… Сьогодні 11.12.2018, страховою компанією “Провідна” я був записаний на прийом до лора на 12:30 (7й кабінет), прізвище, нажаль, не запам’ятав. В мене щось з носом, постійний нежить уже майже рік, хотів назначити лікування, раптом щось серйозніше ніж я думаю. Не скинув верхній одяг перед тим як зайти в кабінет, розумію, що був неправий і визнаю свою провину, але хіба така дрібничка може бути причиною такого відношення до клієнта? Таке враження, наче безхатько якийсь прийшов до вас, дуже образливо. Мені було зручніше в одязі і я мав намір лише поговорити без зовнішньої перевірки (максимум показати ніс). Я б зняв його, якби мені адекватно пояснили, але я ж не собака, щоб зі мною так (читати мораль в грубій формі) розмовляли, навіть, якщо я прийшов до вас від страхової компанії, хіба це причина такого відношення? Незворушність вашого працівника вразила, навіть коли я сказав, що піду і більше не повернусь сюди. Знаєте, в наш час, слава богу, вистачає ще в Вишневому або Києві клінік-конкурентів, де до клієнтів відносяться як до людей і не роблять вигляд наче їм всі довкола винні. Прошу провести з даним працівником бесіду щодо етикету у взаємовідносинах з клієнтами і пояснити, хто їм зарплатню платить. Про результати проведених робіт прошу повідомити мене у строк , що передбачений законодавством.

    • 11.12.2018

      Добрий день,Юрій!
      При зверненні до МЦ “Васеда”, працівником рецепції було запропоновано зняти верхній одяг в гардероб,оскільки консультування та огляд пацієнта у верхньому одязі заборонено санітарно-епідемілогічним нормам.
      Ви зігнорували дане прохання та зайшли в одязі до кабінету, лікар звернув увагу на верхній одяг та попросив зняти його, після чого Ви залишели самостійно медичний заклад.
      З лікарем отоларингологом,буде проведено бесіду з приводу комунікації та деонтології.
      Згідно статті 34 Основ законодавства України охорони здоров’я, Ви також не дотримались правил внутрішнього розпорядку закладу.
      Приносимо свої вибачення, за негативне враження,що склалося,про візит до нашої клініки.
      Бажаємо Вам здоров’я!

  • 22.11.2018

    Делала УЗИ в вашей клинике. Большое спасибо врачу Елене Анатольевне Криничной за профессиональный подход и полную консультацию! Мне обследовали брюшную полость и щетовитку, рассказали в чем проблема, что стоит и не стоит делать, проговорили дальнейшие шаги. Елена Анатольевна очень опытный и приветливый доктор. Спасибо вам большое, меня никто так хорошо и полно никогда до этого не обследовал :)

  • 13.11.2018

    Хочу поблагодарить прекрасного доктора УЗИ диагностики, Криничную Елену Анатольевну!
    Прекрасный специалист и очень хороший человек. Внимательная,вежливая и профессиональная!
    Спасибо за диагностику и Ваше отношение.
    Обязательно буду рекомендовать Вас своим друзьям и знакомым.

  • 13.11.2018

    Сьогодні здавали загальний аналіз крові дитині. Була в шоці , від не професійного ставлення мед.працівника до своєї роботи. Ще ніколи не бачила, щоб так не професійно і злісно брали кров у дитини, дитина кричала, плакала… “майже мед. працівник” стискала з такою силою дитині пальчик… щоб видавити кров… Вже минуло дві години після здачі крові, дитина досі не може зігнути пальчик ( дитині 1.9 років). Взагалі дитині здаю кров раз в місяць, така ситуація склалася перший раз. Вибачення так і не дочикалась, винною залишилася моя дитина, бо в неї не така кров як потрібно “майже мед. працівнику”… Розчарована ((((

    • 13.11.2018

      Добрий день,Євгенія!
      Приносимо свої вибачення за негативне враження, що склалося, про візит до нашої клініки.
      Ваше звернення розглянуто, з медичною сестрою буде проведена бесіда,на поліпшення якості комунікації під час роботи з дітками.

      Дякуємо за зворотній зв’язок.
      Бажаємо міцного здоров’я Вам та Вашій родині!

  • 29.10.2018

    Добрый день.
    Моя семья пользуется услугами Вашей клиники и в принципе всем довольна, НО.
    Сегодня при оплате услуг (проходили очередную вакцинацию от гриппа), при оплате на кассе я краем уха услышал фразу другому клиенту :- ваша сума с учётом скидки будет …
    Задаю вопрос, а какие скидки у Вас присутствуют?
    Накопительные. Ок -я оплачиваю за всю семью, почему их нет? У вашей дочери на балансе 4300, жены 3700, о моём не озвучили.
    На вопрос почему ребёнка 7 лет ведут баланс отдельно? Он трудоспособен? Платежеспособен? Почему отсутствуют семейные программы? – ответ силён -“‘это вопрос не к нам”
    Собственно вопрос – рецепшн у Вас только для записи и сбора денег? Почему нигде нет информации о магическом слове скидки и дисконтные програмы? Нашёл только на вашем сайте, прийдя домой и порывшись по всем закладкам Вашего сайта. Во всех структурах принято об этом рассказывать и спрашивать – не желают ли?
    Из этого следует, что семья состоящая к примеру из 10 человек, пришедшая к Вам, к примеру на вакцинацию- оплатит за осмотр 3900 и прививки 3800 и не сможет задать вопрос о лояльности, ибо у каждого будет баланс по 770 грн? + Через нн-ое время будет пакет пластиковых карт на каждого члена семьи по 1-й.
    Вам не кажется, что выше изложенное не совсем нормально для семейной медицины и клиники, которая лояльна и дорожит клиентом?
    Назовите Вашу политику одним словом…

    • 30.10.2018

      Добрый день,Александр.
      Мы благодарны Вам за ваш вопрос и отзыв.
      На данном этапе мы разрабатываем накопительную программу, в которой будут участвовать все члены семьи.
      Номинал скидки будет зависит от сумы предоставленных услуг для каждого члена вашей семьи.

      Спасибо,что являетесь клиентом нашей клиники.Всегда рады видеть Вас.
      Хорошего Вам дня!

  • 20.09.2018

    Хочу выразить свою благодарность, массажисту Бабич Юрию Ивановичу, за его высокий профессионализм, внимательность и культуру общения. Большое Вам спасибо.

  • 06.04.2018

    Хочу подякувати лікарю Мандрика Наталія. Вдячний за кваліфіковану допомогу. Може мій випадок і не надто складний але коли припис лікування почав діяти я вирішив написати відгук та подякувати Наталії Олексіївні.

  • 29.03.2018

    Доброго дня!
    Хочу подякувати сімейному лікарю Галабурді Артему Олександровичу за професійне та людяне ставлення.

    Була приємно вражена, що лікар не шукав хвороби, якої немає і не виписував купу дорогих таблеток.
    Таке зустрічаю чи не вперше.

    І ще хочу відмітити приємну дівчину адміністратора Юлію.

  • 29.03.2018

    Хочу подякувати Лікаря, Галабурду Артема Олександровича. Це професіонал своеї справи , витягнув мене із запаленням легенів за 10 днів. Дуже дякую

  • 18.03.2018

    Від візиту в Васеду залишилося маса вражень! Я здавала глюкозо-толерантний тест. Сервіс на вищому рівні!!! Спочатку мені повідомили, що закінчилася глюкоза і мені потрібно сходити в аптеку, щоб її придбати. Але на щастя вдалося знайти останню баночку. Потім з ясувалося, що я повинна була прийти зі своєю пляшкою води, щоб розвести в ній глюкозу! Не знала, що в платну клініку на аналіз потрібно приходити зі своїм. Мені запропонували скористатися стаканчиком і водою з кулера, як правильно розводити і чим розмішати це вже був мій клопіт! А от коли необхідно було заплатити за аналіз, то не забули включити «медичну допомогу» у вартість послуги!
    Дякую всім!!! Особливо за медичну допомогу!!! Це все дрібниці, але з таких дрібниць складається враження про заклад!

    • 28.03.2018

      Шановна Олена Миколаївна,

      Приносимо свої вибачення за негативне враження, що склалося,та за надані незручності. Ваше звернення розглянуто, з медичною сестрою обов’язково буде проведена бесіда, спрямована на поліпшення якості комунікації. Дякуємо Вам за зворотній зв’язок – для нас дуже важливі професіоналізм і клієнтоорієнтованість наших медичних працівників. Сподіваємося на Ваше розуміння.

  • 30.11.2017

    Доброго дня. Хочу подякувати прекрасному лікарю- алерогологу, професіоналу та чуйній людині Вітик Л.Д. Єдина, котра з безліч лікарів алергологів, поставила мені правильний діагноз та призначила адекватне лікування. Завдяки якому, в мене збільшився період тривалості ремісії та появилося правильне уявлення щодо особливостей мого захворювання. Турботливий лікар, яка цікавиться своїм пацієнтом, щодня, в телефонному режимі (так, як, я проживаю у Львові)дізнавалася про мій стан, давала Дієві рекомендації. Дуже рада, що саме Вітик Л.Д. є моїм лікарем. Дякую їй ВЕЛИЧЕЗНЕ!!!!

  • 12.11.2017

    Попали в Васеду первый раз к доктору Константину Николаевичу Пушко. Очень понравился! Ребёнок 2,7 был в восторге. Лечение корректное назначил, без антибиотиков.

  • 25.10.2017

    Приїхали перший раз на прийом до лікаря ,але враження негативне(((Записані на 17.30 прийшлось чекати 45хвилин ((я важаю це непрофесіонально…Можна зателефонувати і попередити ..Чому я маю чекати майже годину ..час це гроші і здоров’я.

    • 26.10.2017

      Шановна Ірино!
      Щиро вдячні Вам, що звернули нашу увагу на дану ситуацію. Всі Ваші коментарі та пропозиції були взяті до уваги, буде проведена бесіда з лікарем та вжиті необхідні міри. Бажаємо здоров’я Вам та Вашій родині!

  • 02.10.2017

    Здравствуйте. Хочу оставить свой негативный отзыв об обслуживании в отделе гинекологии ну и чуток урологии. Обратилась с острыми болями при мочеиспускании, и к тому я на 1 триместре беременности. Лечение вообще ни о чем! 10 дней меня лечили воздухом так сказать, анализы сдавала через день, и динамика была плохая. При условии того, что я беременна должны были назначить дополнительные анализы, чтобы узнать причину вызова инфекции, этого не было. Назначить узд почек, для исключения пиелонефрита, этого тоже не было. 10 дней, ребята я жила с ужасной болью. 4 визита к врачам – все как один ни о чем. Спасибо мудрым людям, которые посоветовали другую клинику – 2 дня и вся динамика в норме. Никогда больше не обращусь в эту клинику и вам не рекомендую.

    • 17.10.2017

      Уважаемая Татьяна,
      Спасибо Вам за откровенность и отзыв, нам важна любая информация для улучшения работы клиники и врачей.
      Мы хотели бы принести извинения за сложившеюся ситуацию.
      Очень жаль, что эффект от проводимой терапии не оказал никакого действия и Вам пришлось корректировать терапию уже у других врачей. Но хотелось бы обратить внимание, что в Вашем положении (беременность 3-4 недели или малого срока) нельзя было назначать антибиотик для скорого решения Вашей проблемы, в связи с возможным тератогенным и эмбриотоксическим действием. Именно в этот период идёт закладка всех органов и систем будущего ребёнка. Врачем акушером-гинекологом было принято решение назначить для начала терапию без антибиотиков, в том числе и свечи, разрешаемые при этом диагнозе. Дополнительно, направили на консультацию к урологу и на повторные анализы общего анализа мочи, в том числе анализа мочи по Нечипоренко, чтобы убедиться в эффективности терапии. Так как через 3 дня динамики не было, в рекомендациях добавили новый препарат “Уросептик” и госпитализацию в специализированный стационар для динамического наблюдения.
      Мы преследовали только благие намерения с целью не оказать вреда Вашему будущему ребёнку.

      Желаем здоровья Вам и всей Вашей семьи!

  • 07.08.2017

    Большое спасибо доктору -УЗД Юлии Владимировне за диагностику и консультация .Рассказала ,показала ,дала четкие рекомендоции! Очень рекомендуюю мамочкам с маленькими детьми,у нее особый подход к деткам.Мой малыш спокойно лежал всю консультацию!Еще раз спасибо!!!

  • 16.07.2017

    Доброго дня. Хочу подякувати великому лікарю УЗД Михайлу Олександрович. Це той професіонал своєї справи, який дуже уважно і відповідально ставитися до роботи. Більше таких лікарів – менше дорікань системі охорони здоров’я. Дякую за все!

  • 27.05.2017

    Вже не перший рік я і моя родина користуємося послугами центру. Рівень обслуговування саме лікарів дуже хороший, а також мають чудовий підхід до діток, завжди надають якісну та кваліфіковану допомогу педіатр Мовчан О.С. – це взагалі лікар ” з великої літери” , завжди уважна, привітна, ніколи не назначить нічого зайвого, чудово все пам’ ятає ( яке дихання в моєї дитини було при хворобі 3 міс. назад), не перестаємо Вам дякувати за Ваш професіоналізм!!!!
    Гиндич Ю.Ю. також дуже хороший педіатр, кардіолог дитячий також нашла підхід і зробила кардіограму 2,5 річній дитині ( до цього 2 рази робили безрезультатно в іншій клініці) , невропатолог також кваліфікований лікар, лікар узд Лапєнков – в нього все бистро і ” четко”.
    Але на привеликий жаль дуже розчарована безвідповідальним ставленням операторів кол.центру( крім Лєни, вона дуже відповідальна завжди швидко реагує на запитання) , записавшись на сьогодні на прийом до логопеда на 10.30, мене повідомили, що лікар мене зможе прийняти лише о 12.00, тому, що його забули попередити. Дуже б хотілося, щоб більше така ситуація не повторилася!!!!

    • 29.05.2017

      Шановна Марина!

      Дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже важлива думка кожного. Ми обов’язково розберемося в ситуації, що склалася і зробимо відповідні висновки, щоб наші пацієнти завжди залишалися з нами.

      Бажаємо Вам здоров’я!

  • 27.05.2017

    Доброго дня! У Вашій клініці працює такий лікар, як Михайло Олександрович (УЗД діагностика). Перед тим як потрапити до нього, я був в двох чи трьох “спеціалістів” і жоден з них не виконав свою роботу професіонально. А от МО побачив у мене в жовчному міхурі поліпи (8 ШТУК, найбільший з них 9 мм ((норма 10)). 15 липня 2016 року мені зробили операцію. ДЯКУЮ ЛІКАРЮ за його уважність і своєчасну допомогу. Більше таких ЛЮДЕЙ – тим кращою буде УКРАЇНА…

  • 24.05.2017

    Добрый день!Хочу лично поблагодарить кардиолога-Юлия Владимировну, после консультации врача, метери (76 лет) диагностировали прединфарктное сосояние и патологию сосуда, Это единственный доктор, который смог убедить и обьяснить пожилому человеку!После чего мама самостоятельно легла в больницу, где ее спасли от инфаркта. Прошло полгода от консультации!Но благодарность срока годности не имеет!Спасибо!Вы-врач от Бога, хороший психолог и человек, красивая девушка!!!

  • 22.03.2017

    Добрый день. Очень разочаровался клиникой. На рецепции не чего не решают и говорят что нужно звонить на телефон с брошюрки и записываться на прием к врачу. Возникает вопрос зачем они. В клинике грязно. Во всех нормальных клиниках заставляют одевать бахилы. Хотелось бы пожелать вам исправления своих недочетов. И быть более дружелюбней к своим будущем клиентам. И цены конечно у вас очень и очень….

    • 23.03.2017

      Доброе утро, Андрей.

      Благодарим Вас за отзыв и за акцентирование внимания на моментах, которые требуют улучшения. Мы провели внутреннее расследование по указанным Вами фактам, приносим свои извинения за сложившуюся ситуацию. К сожалению, имело место нарушение стандартов работы и правил коммуникации администраторами рецепции.
      С персоналом проведена дополнительная работа, обращено внимание сотрудников на полноту предоставляемой информации,корректность общения с клиентами, а также осуществление записи на прием самостоятельно. Относительно цен, то стоимость на услуги в МЦ «ВАСЕДА» остаются в среднем сегменте цен на медицинском рынке.

      Надеемся, что и в дальнейшем Вы будете пользоваться услугами нашей клиники!

      Будьте здоровы!

  • 16.02.2017

    Жегов Сергей Владимирович-отличный специалист, честный и порядочный человек. С опытом работы в стационаре, а не только на консультациях, как у некоторые врачей. Спасибо Вам за помощь и за проявленную заботу! Рекомендую!

  • 08.02.2017

    Добрый день.
    Посещаю клинику уже более 3-х лет. Хочу поблагодарить весь коллектив клиники за внимательное и чуткое отношение к пациентам.
    Особенно хочу отметить гинеголога – Голимбиевскую О.С. это ВРАЧ от Бога и прекрасный человек.
    Невропатолога – Жогова С.В. очень внимательный, тактичный человек и прекрасный специалист.
    ЛОР- Якобчук Т.В.просто профессионал, мастер своего дела и хороший человек, а ведь это так важно когда врач имеет прекрасные человеческие качества.
    Спасибо Вам всем ОГРОМНОЕ!!!

  • 24.01.2017

    Доброго вечора!Хочу виразити подяку персоналу з яким я спілкувався по телефону,це люди, які потребують поваги!Я отримав по телефону більше інформації, ніж після консультації з лікарем!Мало того,що я отримав більше інформації про здачу аналізів від колл-центра, так і дружина була позитивно здивована професіоналізмом немедичного персоналу!Дівчата швидко змінили наш графік відвідувань,після нашого запізнення!Дякую за високу людяність!

  • 25.12.2016

    Большая благодарность Лапенкову Михаилу Александровичу. Он очень грамотный и позитивный доктор.Посоветовала его моя подружка,которой он помог.Я год ходила по разным центрам ,сдавала массу анализов,а Михаил Александрович мне несколько раз сделал узи и сказал вероятные причины.Направил к гинекологу-эндокринологу.Через три месяца лечения я забеременела!!!Ура!

  • 15.11.2016

    Большое спасибо кардиологу Юлии Владимировне !!!! Очень понравилась мне ,я была у нее на ЭХОКГ и на консультации .Обязательно прийду еще ,рекомендую!

  • 10.06.2016

    Очень довольна приемом кардиолога Дмитрия Дмитриевича. За сознательную жизнь была у 3-4 кардиологов, но так внимательно осмотрел врач впервые, удиляя много внимания заболеваниям всего организма, которые влияют на сердце.
    Очень довольна!!!!

  • 17.05.2016

    Хотел выразить своё не довольствие работой платной поликлиники, обратите внимание, платной! Во первых, я, должен подстраиваться с ребенком под график клиники, а не клиника под меня и еще платить за это. Во вторых большинство врачей работает по три часа в день, один два раза в неделю! Как для платной клиники это не приемлемо. На таких условиях работает любая муниципальная поликлиника, за что Вам платить, где Ваш сервис и индивидуальный подход? С маленьким ребенком очень сложно подстраиваться под такой график. Да и за что тогда платить? Я давно уже спорю с администрацией по поводу обслуживания. И думаю, что нужно как то прекращать Вам наживаться на людях, при этом не давать полноценного обслуживания! Я посещал разные частные клиники и Ваша, самая отвратительная! Зачем Вы здесь нужны? Ради своей наживы?

    • 23.05.2016

      Уважаемый Сергей
      Спасибо за Ваш отзыв. Медицинский центр “ВАСЕДА” работает 7 дней в неделю. Врач физически не имеет возможности вести консультационный прием целый день, соответственно, приемы проводятся согласно с утвержденных графиков. И да, конечно, Вы правы, есть врачи узкой специализации, которые приходят на приемы только в определенные дни – в их постоянном присутствии нет необходимости. Да, действительно, когда болен не особо хочется ехать в другой город, но, к сожалению, реалии таковы, что доктора также добиваются более полноценной загруженности своего рабочего времени.
      Проанализировав Ваше посещения нашей клиники, хотим отметить, что Вы, записываясь на прием, не являетесь в клинику, тем самым выделенное под Вас время уже не может быть занято другим пациентом, которому наша клиника, как Вы выразилась «нужна». И таких пациентов, поверьте, более чем достаточно.
      Если у Вас есть конкретные замечания к работе врачей, сообщите, пожалуйста, ситуацию которая сложилась и мы примем соответствующие меры.
      Все отзывы с указанием фамилии доктора, конкретных претензий и недовольства удовлетворены – или сделан возврат средств, если консультация доктором проведена некорректно, или предоставлена повторная консультация другого специалиста, или связывались с пациентами и их проблема решена, и т.д. в каждом случае по-разному. Так как мы стремимся предоставлять высокий уровень услуг для комфорта наших пациентов.
      Отзывы, у которых не указаны конкретные детали, по которым можно определить произошедшее, очень трудно корректировать для исправления ситуации.

      Желаем здоровья!

  • 25.03.2016

    Выражаю огромную благодарность всему персоналу клиники! Люди достойны Уважения с большой буквы, спасибо за качество предоставляемых услуг!

  • 29.01.2016

    Хочу поблагодарить Величко Светлану- детского врача дерматолога за оказанную нам высококвалифицированную помощь . Обратились с новорожденным ребенком – были непонятные высыпания на теле в паховой области , между пальчиками и на попке . До этого отвезли малышку к специалисту который по первичному осмотру, без анализов и прочих исследований поставила нам неутешительный диагноз. Моя подруга порекомендовала нам обратиться в Веседу и врача которому сама неоднократно обращалась со своим ребенком . Величко Светлана , поставила нам диагноз и опровергла тот, который нам поставили в другой клинике – чем очень нас успокоила . Благодаря ей и профессионально назначенной схеме лечения за неделю у нас исчезли все высыпания.

  • 21.12.2015

    Добрый день!Хотелось бы оставить отзыв о враче,который спас нас не единожды.Светлана Соломоновна- детский врач дерматолог.После первого обращения к ней,со своей старшей девочкой,остались довольны, т.к диагноз поставлен точно и лечение назначено конструктивное,что привело к скорейшему выздоровлению:)Водила к ней на прием своего младшего сыночка,врач сумел найти подход и точно поставить диагноз,хотя нас терзали немного сомнения.Но уже на следующий день виден был результат от назначенного лечения.Теперь Светлана Соломоновна в “нашем списке” врачей,которым мы ДОВЕРЯЕМ!!!Как мама двоих детей,которая повидала не мало врачей,могу с уверенностью рекомендовать этого врача другим родителям.

  • 19.12.2015

    Добрий день! Два тижні тому у мого сина ( вік 6 місяців) виникнув дерматит. Ми звернулися в клініку, дерматолог був потрібен терміново і нас дійсно порадувало те, що лікар приймала в суботу! На жаль, вдруге при відвідуванні клініки, ми зіткнулися з проблемою невідповідності часу запису на прийом і самим прийомом, нам довелося чекати 25 хв, а з 6-ти місячною дитиною перед вхідними дверима, через які весь час заходять відвідувачі, це мало приємно.
    Нас прийняла дитячий дерматолог Світлана Соломонівна, лікар дуже уважно оглянула, вислухала, дала пояснення призначення і настанову як діяти. Вже на третій день лікування симптоми захворювання зникли, лікуватись продовжували по схемі, все нормалізувалося. Дуже вдячні лікарю, можемо сміливо рекомендувати!!!!

    • 19.12.2015

      Шановна Ольго!
      Дякуємо за зворотній відгук та приносимо свої вибачення за те, що Ви були змушені чекати. Наразі з Адміністраторами буде проведена роз’яснювально-профілактична бесіда для уникнення в подальшому часу очікування консультації в клініці.

  • 03.12.2015

    С Днем рождения!!! успехов и процветания вам и вашей клинике!!!

  • 27.07.2015

    Сегодня были на приёме у педиатра Мовчан О.С. остались очень довольны, хороший специалист и приятный человек.

  • 22.05.2015

    Здравствуйте. Обращались несколько раз с ребёнком(3 года) к детскому лору – Ирине Игнатьевне. Врач отлично нашла подход к ребёнку, он спокойно даёт провести полный осмотр, хотя раньше даже при виде врача в поликлинике начинался плач и живот это всё что им удавалось нормально осмотреть:0) . Про других врачей теперь говорит:”это ж не наша тётя врач” Спасибо Ирине Игнатьевне и ” Васеде”.

  • 06.05.2015

    Були на прийомі з дитиною у лор-лікаря Ірини Гнатівни- лікар просто супер, дуже уважна та приємна, не треба витягувати інф., дуже доступно надає консультацію та призначає лікування.
    Також була на прийомі у дерматолога Наталіїї Олексіївни – мало отримала інф. щодо своєї проблеми, бо користуючись інтернетом сама більше володіла інф.

  • 06.04.2015

    Довольны обслуживанием по всем параметрам, но есть одно замечание. Не смотря на наклейки Макстеркард/Виза, которые обозначают, что я могу расчитаться картой, еще ни разу это не получилось. При вопросе администратору, могу ли я заплатить картой, девочки смущенно отводят глаза и говорят, что терминал пока не работает. У меня такое впечатление, что он “не работает” для удобства сведения кассы в конце дня, но это субъективно) Прошу Вас обратить на это внимание, и все-таки настроить возможность безналичного расчета)

    • 07.04.2015

      Шановна Катерино!
      Дякуємо Вам за зворотній зв’язок. На данний момент в клініці відбувається технічне налаштування нових POS-терміналів, у зв’язку з цим, клієнтів вимушені тимчасово розраховувати готівкою. Приносимо свої вибачення за створену незручність.
      З повагою, Адміністрація МЦ «Васеда»

  • 01.04.2015

    Добрый день Васеда.
    Вы нам очень нравитесь.Хожу к вам с дочкой к педиатру Мовчан О.С.она очень хороший доктор.сколько нам уже помогла,спасибо вам большое Ольга Сергеевна.Было такое даже среди ночи звонили с вопросами и всегда получали от нее ответы.мы очень довольные.

  • 31.03.2015

    Добрый день,
    30.03.2015 я сдала в вашем центре анализ на д-димер. Согласно информации указанной на листе приема анализов и на вашем сайте данный анализ должен быть выполнен вами в течение 2 рабочих дней. По истечению данного времени результатов анализа я так и не получила, как и не получила звонка от вас с объяснением причины задержки. На мой запрос почему я не могу вовремя получить результат своего анализы вразумительного ответа мне не дали (оператор Леся) просто сказали, что анализ находится в работе. Ответственная за данную работу – Пенгина Татьяна Ивановна (со слов оператора).
    Я не очень понимаю почему я платить должна вовремя и в полном объеме, а услуги от вас получать как-нибудь…

    • 31.03.2015

      Шановна Ірино!
      Термін виконання даного аналізу – 2 робочі дні. Дата здачі аналізу – 30.03, відповідно результат буде – 01.04 до обіду.

  • 19.03.2015

    Чи беруть у дітей кров з пальця чи тільки з вени?

    • 20.03.2015

      Шановна Юліє!
      В клініці беруть кров як з вени так із пальця, скарифікатором.

  • 01.03.2015

    Очень нравится Ваша клиника, делали УЗИ сердца ребёнку, УЗИ по гинекологии, посещали дерматолога, гинеколога, а особенно часто посещаем педиатра, так как в семье двое детей. Очень доброе отношение, никаких очередей, специалисты на высшем уровне, поэтому всем рекомендуем эту клинику! Цены соответствуют качеству предоставляемых услуг, но единственное, чего бы очень хотелось, это чтобы цена на повторный приём к педиатру была ниже, хотя бы в первые пять дней, после последнего визита. Бывает, заболел ребёнок – сразу бежим к Вам. Назначенное лечение всегда помогает, а вот на проверку идти или нет обычно раздумываем, так как вроде бы всё нормально, а платить нужно столько же в наше нелёгкое время. Поэтому чаще не идём. Это лишь моё пожелание)) Спасибо за внимание! Процветания и благодарных клиентов Вам желаем!!!

  • 18.02.2015

    Доброго вечора!Хочу висловити свою подяку Ользі Сергіївні Голімбієвські!!!Дуже уважна, приємна, а головне прекрасний спеціаліст!!Я дуже задоволена,що потрапила до неї!І взагалі, задоволена сервісом медичного центру “ВАСЕДА” Дякую вам!

  • 16.02.2015

    Не один раз были с ребёнком на приёме у педиатра Гиндич Юлии Юрьевны, ни разу не подвела, очень внимательная, лишнего не назначает, всё понятно объясняет. Хотя первый раз мне показалось, что она молодая и, возможно, опыта мало, но все сомнения развеялись. Юлия Юрьевна действительно врач от Бога! Теперь только к ней стараемся попасть. Всегда после визита только приятные эмоции! Спасибо Вам большое!

  • 01.02.2015

    В червні 2015 року видаляла доброякісне новоутворення на шкірі в районі живота. Після проведеної операції першу перевязку робила в клініці, а всі інші сама. Через 2 тижня наружний шов розійшовся, лікар-хірург пояснив ускладнення несприйняттям мого організму шовного матеріалу. Директор клініки по факту ускладнення поговорила зі мною особисто. Мені повернули гроші за процедури що були пов’язані з ускладненням. Всі процедури по лікуванню ускладнення в клініці не провели, бо я поїхала з міста. Мені дали виписку (щоб за потреби показати її і шов на новому місці) і кілька разів дзвонили і питали про мій стан. В мене залишилося позитивне враження про клінніку.
    Плюси: 1.молода клінніка, а, отже, чуйне ставлення до кожного клієнта (включаючи особисті бесіди з директором)
    2. Аналіз крові з пальця брали цивілізованим скаріфікатором (надіюсь, не помилилася з назвою) і це взагалі не боляче)))
    3. Помірні ціни
    Едине питання щодо якості в мене виникло коли показник згортання крові медсестра міряла секундоміром на мобільному телефоні при мені
    Після такого першого враження, восени я порадила чоловіку звернутися в Васєду, коли в нього часто і сильно боліла голова. Йому лікар невропатолог не сподобалася, тому що прописала ліків десь на 1000 грн і 80% з них за гомеопатію. Також лікар вказал місце де цю гомеопатію можна придбати.

    • 13.02.2015

      Шановна Оксано!
      Дякуємо Вам за зворотній зв’язок. На даний момент в МЦ “”Васеда”” веде прийом новий лікар-невропатолог. Пропонуємо Вам записатись на прийом і отримати -10% за телефонами call-центру: (044) 230-82-82, (093) 922-82-82, (096) 230-82-82, (095) 230-82-82
      З повагою, Адміністрація МЦ «Васеда»

  • 16.01.2015

    Выражаю свою искреннюю благодарность ОЛЬГЕ СЕРГЕЕВНЕ ГОЛИМБИЕВСКОЙ. Внимательная, грамотная, настоящий знаток своего дела! Эмоции после приёма – самые положительные. Я с удовольствием буду лечиться у такого доктора! СПАСИБО!!!

  • 16.12.2014

    Недавно пошла на консультацию к ортопеду в Вашу клинику. На вид – молодой доктор, сначала закралось сомнение, честно говоря. Но после приема я поняла, что не ошиблась. Все очень понятно и доходчиво объяснил. Рассказал, откуда взялся-таки мой диагноз, и как с ним быть. За такие деньги – всем советую.

  • 11.12.2014

    Я знаю, что у Вас врачи по записи. Подскажите, а на анализы тоже надо записываться? Или можно просто прийти и сдать? Заранее спасибо.

    • 11.12.2014

      Шановна Маріє!
      Аналізи, що здаються натщесерце приймаються з 8:00 – 11:00. Інші аналізи здаються протягом дня (3 години бажано не приймати їжу та напої до здачі аналізів).
      Детальна інформація за телефонами call-центру: (044) 230-82-82, (093) 440-82-82, (095) 230-82-82, (096) 922-82-82

  • 03.12.2014

    Вітаю центр з першою річницею! Дякую за професійний підхід та турботу до своїх клієнків. Бажаю Вам успіхів та нових досягнень в вашій справі.

    • 05.12.2014

      Шановна Ірино!
      Дякуємо за ваші теплі слова!

  • 03.12.2014

    Посещаем клинику с ребенком ежемесячно, благодарны вам за труд! И отдельное спасибо педиатру Мовчан О. С., прекрасный специалист и приятный человек.

  • 19.11.2014

    Была с ребенком 6 м на приеме у педиатра Мовчан О.С., осталась очень довольна. Врач грамотная, внимательная, уделяет много времени, рассказывает на понятном для мамы языке. Ребенок все время улыбался. Сама посещала гинеколога Голимбиевскую О.С., ну а тут слов нет-Врач от Бога и Человек с большой буквы. Теперь только к ней. Спасибо большое за таких врачей клинике. Молодцы.

  • 18.11.2014

    В клинике “Васеда” работает наш любимый врач – педиатр Ольга Сергеевна Мовчан. Очень любим ее за доброту, аккуратность, внимательность, компетентность, неспешность и в то же время четкость и уверенность в поставленных диагнозах и назначенном лечении и, конечно же, огромный опыт, профессионализм и любовь к деткам и своей работе. Ольге Сергеевне равных нет, хотя пришлось пообщаться с очень большим количеством докторов… Никогда не перестанем ее благодарить!!!

  • 02.11.2014

    Моя семья счастлива,что наконец то в Вишневом появилась приличная клиника.Сдавала у вас анализы и делала узи.Осталась всем довольна.Жаль,что пока не делаете эндоскопию.

  • 31.10.2014

    Скільки коштує прийом до гінеколога.Дякую за відповідь.

  • 31.10.2014

    Скажіть будласка що потрібно з собою мати на прийом до гінеколога?

    • 31.10.2014

      Шановна Людмило!
      На прийом до гінеколога нічого з собою брати не потрібно, окрім гарного настрою.
      З повагою, Адміністрація МЦ “Васеда”

  • 28.10.2014

    Доброго дня.Чи є у Вас відповідні знижки для дітей інвалідів, і чи обслуговуєте Ви дітей з діагнозом ДЦП, дайте відповідь.

    • 28.10.2014

      Шановна Юліє!
      В медичному центрі “”Васеда”” передбачена максимальна знижка дітям інвалідам в розмірі – 20%
      За детальною інформацією прохання звертатись за телефонами: (044) 230-82-82, (093) 440-82-82, (096) 922-82-82, (095) 230-82-82.
      З повагою, Адміністрація МЦ «Васеда»

  • 25.10.2014

    Мед.центр Васеда мне понравился. Доброжелательное отношение к пациенту ощущается сразу при входе. Но очень не хватает таких цпециолистов как: аллерголог,пульмонолог,дермотолог.

    • 25.10.2014

      “Шановна Тетяно!
      Дякуємо Вам за відгук та побажання, ми приймемо їх до уваги. В МЦ «Васеда» веде прийом лікар дерматовенеролог. За детальною інформацією та запису на прийом прохання звертатись за телефонами: (044) 230-82-82, (093) 440-82-82, (096) 922-82-82, (095) 230-82-82.
      З повагою, Адміністрація МЦ «Васеда»”

  • 16.10.2014

    Добрий день! Висловлюю свою вдячність медичному центру “Васеда”. Не раз користувалася послугами та була задоволена результатом. Але сталася прикра ситуація, яка мене дуже засмутила. Моя мама прийшла на повторний (третій) огляд до гастроентеролога і заплатила не 115 грн, що заявлені у прайсі, а 185 грн, бо лікар вирішила, що дану консультацію вона провела як “первинну”. Будь-ласка, внесіть ясність у дану ситуацію! Дякую.

  • 11.10.2014

    Была несколько раз на приеме у гинеколога ГОЛІМБІЄВСЬКА ОЛЬГА СЕРГІЇВНА, Осталась Очень довольна и компетентностью доктора и просто человеческими факторами, которые в наше время большая редкость!!! Остались только положительные эмоции от доктора и персонала! Цена – качество, соответствуют!!! Рекомендую…

    • 23.12.2015

      Согласна врач замечательный)

  • 29.09.2014

    Була на прийомі у Харсіки Сергія Михайловича.Все на найвищому рівні,РЕКОМЕНДУЮ.

  • 22.09.2014

    Була на прийомі з дитиною у педіатра Мовчан О.С. Лікар уважний, вислухав всі наші скарги, назначив лікування в межах розумного, і найголовніше – мій синочок навіть не заплакав при огляді. Дуже задоволена лікарем і клінікою вцілому.

  • 21.08.2014

    Здравствуйте. Подскажите можно ли у вас сделать прививки ребенку. ???

    • 27.08.2014

      Татьяна, добрый день. Вакцинация в медицинском центре предусмотрена. Подробная консультация и запись по телефонам: (044) 230-82-82, (095) 230-82-82, (093) 440-82-82, (096) 922-82-82

  • 01.08.2014

    Як щодо обслуговування дітей інвалідів чи діють якісь знижки?

    • 27.08.2014

      Юля, доброго дня. Для дітей-інвалідів діє максимальна знижка -10% на консультації.

  • 25.06.2014

    Добрый день. Подскажите, пожалуйста, в Вашей клинике общий анализ крови берут из пальца или из вены?

    • 25.06.2014

      Добрый день, в нашей клинике общий анализ крови берут из вены, только деткам до 5-ти лет берут из пальца

  • 31.05.2014

    Здравствуйте а вы делаете узи в 22-23 недель беременности?цена?спасибо

    • 02.06.2014

      К сожалению на таких сроках УЗИ не делаем.

  • 14.05.2014

    Доброго дня! підкажіть, будь ласка вартість рентгену.

    • 14.05.2014

      Добрый день, Алена.
      Данный вид исследования в клинике не предусмотрен.

  • 06.05.2014

    здраствуйте, а вы делаете узд скрининг в 12 недель беремености? цена? спасибо.

    • 07.05.2014

      Добрый день, Светлана
      Мы НЕ делаем УЗД скрининг в 12 недель беременности.

  • 17.04.2014

    Чудова лікар!!! Надзвичайно задоволені її професіоналізмом! Найкращий педіатр,до якого доводилося звертатися у Вишневому!

  • 02.04.2014

    Мою донечку Ольга Сергіїївна спостерігає з 2007 року (від 6 місяців). Кращого лікаря ми ще не зустрічали. ЇЇ комплесний підхід та неймовірне бажання знайти в першу чергу причину хвороби, а також підібрати лікування, що максимально відповідає потребам організму дитини дуже відрізняє її від усіх інших лікарів до яких ми вимушені були звертатися до знайомства з Ольгою Сергіївною.

    Дякуємо за Вашу роботу.
    Бажаємо натхнення,успіхів та пишаємось тим, що українську педіатрію представляють саме такі фахівці.

  • 16.02.2014

    Очень хороший педиатр

  • 08.02.2014

    Здравствуйте, как можно узнать цены на ваши услуги? На сайте информация не представлена

    • 08.02.2014

      В главном меню сайта есть раздел “ПРАЙСИ”, в которых и содержится цены на услуги в МЦ “ВАСЕДА”, также в разделе “ПОСЛУГИ” под описанием каждой услуги есть таблица цен.